Khamis, 12 Ogos 2010

HARGAILAH KASIH SAYANG IBU DAN BAPA .. (:

                                                                        MY HERO'S
Tahun nie aku berpuasa tnpa abah aku yang aku syang sgt2 ..
Masih lagi aku terasa kehilangan dia ...
Walaupun dah 4 tahun abah pergi tinggalkan kmi smua ..
Tp aku masih lagi rasa baru ja dia pergi tnggalkan aku n family aku ..
Aku xpenah lupa apa yang dia suka makan waktu berbuka ...
Aku xpenah lupa apa yang dia selalu belikan kat aku untuk juadah berbuka puasa ..
Setiap kali bila datang nya hari yang mulia seperti bulan ramadhan dan hari raya puasa ..
Aku mesti nagis sebab teringatkan abah ku ..
Mama pula puasa dengan adik aku yang bongsu ..
Aku faham yang mama lebih merasai kehilangan abah kerana mereka telah lama hidup bersama dah susah senang bersama ....
Aku bangga dapat abah mcm arwah sebab xda orang lain yang bleh gantikan dia dengan org lain .
Seorang yang cekal .. seorang yang tabah .. seorang yang penyabar dan seorang yang suka wat lwak ..
Susah nk cari ganti mcm arwah abah aku ...
Aku selalu berdoa agar arwah abah aku di tempatkan di golongan yang beriman dan di ampunkan segala dosa2nya ..
AL FATIHAH ...

:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan